Search This Blog

Friday, February 25, 2011

TESTIMONIAL DARI PELABUR PLOT TANAMAN JAGUNG



INI ADALAH TESTIMONIAL DARI SALAH SEORANG PELABUR PLOT TANAMAN JAGUNG YANG TELAH PUN MENDAPAT HASIL DARI PELABURAN PLOT TERSEBUT

DZUL FITRY (FB : Hidekazu Fujimoto) : Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..... Alhamdulillah, saya baru sahaja memperolehi keuntungan drpd pelaburan dalam projek jagung yg bermula bln Disember 2010 yang lalu. Syukur kehadrat Allah S.A.W kerana telah memperkenalkan saya dgn En. Muhammad Rozi serta rakannya Khai Liza. Pada mulanya perasaan ragu mmg menyelubungi saya utk melabur dalam projek jagung nie tambahan pula saya baru sahaja mengenali En Rozi ++ lagi kenal melalui internet sahaja. Namun, hasil perbualan melalui Yahoo Messanger dan telefon serta surat perjanjian yang telah saya menterai memberi keyakinan pada saya utk memberi kepercayaan yg penuh terhadap En. Rozi. Alhamdulillah, seperti yg saya telah jangkakan, En. Rozi seorg yg baik, jujur, amanah, peramah dan menepati janji juga seorg yg kuat bekerja. Perkembangan mengenai projek jagung yg saya laburkan sentiasa di'UPDATE' melalui YM, Facebook dan telefon oleh rakannya (Khai Liza). Jadi, saya tak pernah 'MISS' ttg perkembangan projek jagung tu. Kini, saya akan menggunakan duit pelaburan serta keuntungan yg saya perolehi utk melabur pula dlm projek Rock Melon. Insya Allah, mgkn dalam sedikit masa lagi perjanjian antara saya dgn En. Rozi akan dimenterai sekali lagi utk projek seterusnya.

2 comments:

  1. klu nk join..ada sain surat apa2 ker?

    ReplyDelete
  2. Selepas dari ini semua yang melabur tertipu...Mattrozi jadi gelap mata. Modal hangus, untung longkang....kalu tanya Mattrozi akan melenting.

    Takpun dia akan tipu kata nak bagi untung lps tu suruh kita tunggu...

    Tunggu punya tunggu...dari tahun 2012 sampailah sekarang...hancur lebur modal dengan untung entah kemana....

    MEMANG MATTROZI NI PENIPU BESAR...SAMPAI KE TAIK DIA PUN PENIPU JUGA!!!

    BANGSAT PUNYA MANUSIA.

    ReplyDelete