Search This Blog

Thursday, December 16, 2010

PLOT TANAMAN FERTIGASI

KETERANGAN TENTANG PELUANG YANG DITAWARKAN OLEH PEMILIK LADANG
PENERANGAN PEMILIK LADANG
Saya Muhammad Rozi merupakan seorang kontraktor fertigasi berkelulusan pertanian dan IT. Saya ingin mengajak belia-belia yang berminat dengan pertanian tetapi tidak mempunyai tapak dan modal untuk ikut serta..sambil ikut serta dan menambah pendapatan.
Juga para pelabur yang berminat untuk melabur ke dalam perniagaan produk ladang fertigasi... kepada pelabur..saya akan sediakan paperwork yang berkaitan. Kepada belia menganggur anda akan dilatih dan berkongsi keuntungan.
Kos pelaburan bergantung kepada kemampuan anda..jika nilainya kecil..keuntungan diberi dalam bentuk "percentage"..jika modalnya besar anda adalah pemilik plot fertigasi dengan jumlah pokok dan hasil lebih besar...
Saya mempunyai pekerja asing sendiri yang akan mengerjakan kebun tersebut..saya juga mempunyai senarai menunggu mereka yang berminat untuk sewakan tanah untuk diusahakan dengan kos sewa rendah..kebun saya sendiri di hulu langat...

PELUANG YANG DITAWARKAN
disini ada 3 peluang berbeza..
(1) Jika anda mempunyai tanah yang tidak diusahakan..anda boleh menawarkan kepada saya untuk diusahakan..
(2) Jika anda ingin melabur dan
(3) Jika anda mahu jadi peserta... saya akan mix and matchkan untuk kebaikan semua pihak...
Untuk waktu ini..tanah ditawarkan di kawasan hulu langat...dengkil..bandar tun razak..dan akan datang kuala lipis..jika mahukan sebarang butiran lanjut harap jelaskan bahagian mana anda maksudkan (1)-(3)

PELABURAN PLOT FERTIGASI
PERTANIAN MENGGUNAKAN KAEDAH FERTIGASI SEMAKIN POPULAR SEKARANG INI..
SALAH SEORANG PENGUSAHA LADANG FERTIGASI DI HULU LANGAT IAITU MOHAMMAD ROZI MENAWARKAN PELUANG KEPADA SESIAPA SAHAJA UNTUK MEMBUAT PELABURAN PLOT UNTUK TANAMAN SEPERTI :
  •          ROCK MELON – MODAL PLOT RM5000
  •          JAGUNG – MODAL PLOT RM5000
  •             CILI – MODAL PLOT RM3000
  •             PELABURAN SERENDAH RM500


No comments:

Post a Comment